Los estudiantes de 1º y 2º del Ciclo Formativo de Grado medio de Sistemas Microinformáticos y Redes del I.E.S. Doctor Alarcón Santón de la Roda visitaron en Instituto de Investigación en Informática de Albacete. Durante la visita tuvieron la oportunidad de conocer de primera mano la investigación que se lleva a cabo en los diferentes grupos de investigación. A continuación, se realizó una visita a la Escuela Superior de Ingeniería Informática de Albacete.

The students of 1st and 2nd of the Training Cycle of Middle Degree of Microcomputer Systems and Networks of the I.E.S. Doctor Alarcón Santón from la Roda visited the Albacete Research Institute of Informatics . During the visit they had the opportunity to know firsthand the research that is carried out in the different research groups. Next, a visit to the School in Computing Engineering was carried out.

Students of I.E.S. Doctor Alarcón Santón (La Roda) visit the I3A